GPS GPS
133
BLOG

Konkurs na blog roku 2009

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 12
Szanowni Internauci!
Ten blog, który właśnie czytacie, bierze udział w konkursie na blog roku 2009. Bardzo proszę o głosowanie na mój blog. Gdyby ktoś chciał się zorientować o czym tu piszę, to może przeczytać notkę, w której to streszczam i umieszczam stosowne odnośniki do najciekawszych wpisów: rok na blogu. Zrobiłem też notkę, w której wyjaśniam po co w ogóle pisze bloga.
Głosowanie odbywa się przez SMS. Dokładne zasady opisane są tu: ogólne zasady, szczegółowy regulamin. W tej chwili etap zgłaszania się do konkursu został zakończony i twa głosowanie, które zakończy się 21 stycznia 2010. Z jednego telefonu można wysłać tylko jeden głos (przez SMS) na jeden blog - ale można głosować na wiele blogów, czyli można wybrać sobie kilka blogów i na poparcie każdego wysłać SMS-a. Koszt SMS-a to 1,22 zł brutto. Aby zagłosować na mnie należy wysłać SMS z telefonu komórkowego polskiego operatora o treści: (...)na numer telefonu:(...).
Ja biorę udział w konkursie w kategorii polityka, dlatego bardziej od wygranej zależy mi na tym, by pierwsze miejsca w tym konkursie zdobyły blogi osób, które są mi politycznie bliskie. No to przejrzałem pobieżnie konkurencyjne blogi i wybrałe te, na które moim zdaniem warto głosować w tym konkursie. Jeśli komuś się mój blog nie podoba, to niech zagłosuje chociaż na któryś z tych, które wymieniam poniżej. Można głosować na wiele blogów, więc można i na mój i na wszystkie poniższe:
Być może są jeszcze inne blogi, które bym poparł, ale mogłem je przegapić - proszę mi na nie zwracać uwagę.
Jest oczywiste, że ani mój blog, ani te, które wymieniłem powyżej nie zdobędą poparcia jurorów, bo są niepoprawne politycznie, są za mało lewicowe i za mało zgodne z polityką reżimu, który nas okupuje. A więc żaden reżimowy dziennikarz, czy inny celebryta, nie poprze tych blogów, nawet nie dlatego, że mu nie podobają się prywatnie, ale dlatego, że przeszkodziłoby to w jego karierze.
Zasady konkursu są takie, że jurorzy dostaną do wyboru 10 blogów, które zdobędą najwięcej głosów. A ponieważ Internauci w większości są raczej liberalni, więc jest duża szansa, że te pierwsze 10 blogów to będą blogi wolnościowe - i wtedy jurorzy nie będą mieli do wyboru bloga politycznie poprawnego, lewicującego, czy antywolnościowego. I to jest moim zdaniem najważniejsze w tym konkursie. Takiego trzeba im zrobić psikusa!
W zeszłym roku to się nie udało, bo udało się lewakom do pierwszej dziesiątki wcisnąć blog posłanki Senyszyn no i jurorzy oczywiście wybrali ją i kariera im się dzięki temu rozwija. Nie dopuśćmy do tego, by to się w tym roku powtórzyło! Nie dopuśćmy, by do pierwszej dziesiątki dostał się jakikolwiek lewicujący blog! A jeśli już, to niech choć wpadnie jakiś blog anarchistyczny - byle był antysystemowy i antyreżimowy.
No bo najważniejsze w tej chwili w kwestiach politycznych w Polsce jest obalenie okupującego nas reżimu, który nas zniewala, okrada i wykorzystuje! Najważniejsze jest obalenie totalitarnego państwa i przywrócenie dawnej wolności, jaką mieliśmy ponad 200 lat temu! Blogi wolnościowe to mały krok w tym kierunku, bo uświadamiają ludziom, że są niewolnikami i pokazują w jakim absurdalnym systemie żyjemy. A gdy w konkursie wygra jakiś wolnościowy blog, to może więcej ludzi do niego dotrze. Dlatego zachęcam i apeluję by głosować na wolnościowe blogi!
 
Grzegorz GPS Świderski

Akcja Owsiaka jest szkodliwa! <- poprzednia notka
następna notka -> 3D

 

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka