GPS GPS
1677
BLOG

Murzyńskie genitalia

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 12
Ludzie często szukają różnych treści w Internecie w ten sposób, że wyszukują je poprzez wpisywanie słów kluczowych w wyszukiwarce.
Ja od trzech lat prowadzę bloga na Salonie24 i napisałem już ponad sto notek. Więc jak ludzie czegoś szukają, to czasem znajdują te moje notki.
Google Analytics to rejestruje, a potem mi raportuje, po wyszukaniu jakich słów ludzie wchodzą na moje notki.
Wyniki tego raportu są bardzo ciekawe i dziwaczne. Wyglądają tak:
 
  Słowa kluczowe Ilość odwiedzin
1.
srom kobiecy
198
2.
pieprzenie
168
3.
agata rymaszewska
134
4.
srom niewieści
130
5.
pieprzenie na całego
123
6.
argumenty za karą śmierci
92
7.
kara śmierci argumenty
73
8.
wiatrakowce
50
9.
monarchie prawica
49
10.
obowiązek szkolny
49
 
Co to znaczy? Co Internauci chcą mi przekazać w ten sposób?

Dodam, że na najciekawsze słowa kluczowe z dalszych miejsc rankingu to: murzyńskie genitaliaWpiszcie to sobie w Googlu i zobaczycie, że na 6-tym miejscu będzie moja blogowa notka!

Bardzo jestem ciekaw jak to wygląda u innych blogerów. Moglibyście ujawnić swoje raporty dotyczące słów kluczowych po jakich do Was wchodzą ludzie?

Grzegorz GPS Świderski


Trajk dla początkujących <- poprzednia notka
następna notka -> Aborcja i eutanazja a kara śmierci 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości