GPS GPS
194
BLOG

Odbyły się III Mistrzostwa!

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Trzecie Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Trikke Skki mamy już za sobą. Niestety nie zająłem jakiegoś znaczącego miejsca, ale za to moje dzieciaki zajęły 2 i 3 miejsce. Mi wystarczy satysfakcja, że bez żadnych komplikacji wziąłem udział we wszystkich zjazdach wszystkich dotychczasowych mistrzostw zjeżdżając ślizgostradą z prędkością 60 km/h (mistrzowie wyciągają nawet 74 km/h).

Można zobaczyć wyniki, filmy i zdjęcia.

Tu są filmy z ostatnich mistrzostw:

 
 
 
A poniżej film z pierwszych mistrzostw - relacja telewizyjna. Jako ciekawostkę warto na tym filmie zauważyć zjawisko "parcia na szkło" - otóż gdy się wypowiada mój kumpel Gildo, to w tle, w żółtej kurtce, widać moją córkę, a gdy się wypowiada zwycięzca Grzegorz Kurek to w tle widać oboje moich dzieciaków.
 
 
Dla porównania relacja z mistrzostw USA. Ciekawostką jest, że ci mistrzowie USA byli na pierwszych mistrzostwach w Polsce i wcale nie wygrali.
 
 
 
I jeszcze dwie relacje telewizyjne z ostatnich mistrzostw (na początku, w zielonej kurtce, zjeżdża moja córka Ewa):
 
 

I artykuł z następnym filmem na onecie.

Grzegorz GPS Świderski


Cukier <- poprzednia notka
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości