GPS GPS
486
BLOG

Test wyborczy

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 35

Jacek Sierpiński zrobił sobie test wyborczy. No to ja sobie też zrobiłem i wyszło mi tak:

Wybory prezydenckie 2010, zgodność Twoich odpowiedzi:

  • Janusz Korwin-Mikke 84.62%
  • Marek Jurek 71.15%
  • Jarosław Kaczyński 67.31%
  • Waldemar Pawlak 61.54%
  • Andrzej Lepper 59.62%
  • Kornel Morawiecki 55.77%
  • Bronisław Komorowski 53.85%
  • Andrzej Olechowski 50%
  • Grzegorz Napieralski 44.23%
  • Bogusław Ziętek 34.62%

A Wam jak wychodzi?

 

Grzegorz GPS Świderski


Rysunki Ewy <- poprzednia notka
następna notka -> Własność państwowa

 
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka