GPS GPS
285
BLOG

Argumenty za monarchią

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 18
Profesor Sadurski na swoim blogu napisał artykuł, w którym próbuje szydzić z jednego z monarchistów: O Demokracji i Królu Adamie
W jednym z komentarzy zostały zacytowane moje argumenty za monarchią, ale profesor wymigał się od ich skomentowania: „(...)Tylko wie Pan, z takimi deklaracjami tak jest: zmiesci sie te dwadziescia kilka punktow na jednej stronie, ale zeby to skrytykowac, trzeba dwudziestu stron. I komu sie chce?”. Pomyślałem, że może komuś się chce i stąd ten wpis. Moje argumenty są tu: Argumenty za monarchią.  Jeśli komuś się chce je skrytykować, to bardzo proszę o polemiczne komentarze.
 
Grzegorz GPS Świderski
 

System bundesracki <- poprzednia notka

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka