GPS GPS
1684
BLOG

Oświadczenie dotyczące WOŚP

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 7
W związku z faktem, iż uważam Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy za przedsięwzięcie przynoszące więcej szkody niż pożytku (co uzasadniłem tu: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ma zły cel) oświadczam publicznie, iż nie chce aby w jakimkolwiek przypadku ja, bądź któreś z moich dzieci, lub wnuków, było darmowo leczone przy pomocy sprzętu zakupionego przez tą szkodliwą fundację.
Oświadczam też, że w ogóle nie chcę by ja i moja rodzina była leczona darmowo przy pomocy jakiegokolwiek sprzętu, który jest własnością państwa. Chciałbym za to leczenie sam zapłacić. Chciałbym móc się prywatnie ubezpieczyć tak, by ubezpieczalnia mogła opłacać leczenie mojej rodziny sprzętem kupionym przez WOŚP, jak i każdym innym państwowym sprzętem.
Ale wszystko to pod jednym warunkiem: tak jak mogę dobrowolnie zrezygnować ze wspierania WOŚP, chciałbym również być zwolniony z obowiązku wspierania wszelkiej państwowej służby zdrowia poprzez płacenie obowiązkowej składki zdrowotnej i innych podatków przeznaczonych na państwowe leczenie – to jest ważne, bo WOŚP zbiera mniej niż promil całego budżetu służby zdrowia. W ten sposób zaoszczędzone kwoty przeznaczyłbym na prywatne ubezpieczenie oraz akcje charytatywne wspierające prywatne, komercyjne szpitale i zakup do nich sprzętu.
 
Grzegorz GPS Świderski

Ubezpieczenia <- poprzednia notka

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka