GPS GPS
516
BLOG

Mail motywujący od syna

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 11
Mój syn ma niewygodny fotel. No i mówi mi, że chciałby mieć wygodny.
Znowu, przecinek, nowy wydatek!
Więc mu mówię tak: napisz list motywacyjny do prezesa rodziny, czyli do mnie - w najbliższym kwartale przewidujemy pewne niespodziewane wpływy, więc jest szansa pozytywnego rozpatrzenia podania. No i po pięciu minutach przychodzi do mnie taki mail, wysłany z sąsiedniego pokoju:

Tytuł:Mail motywujący
Treść:
Szanowny Tato!
Chciałbym, żebyś przemyślał kupienie mi fotela, w związku z czym stawiam Ci takie argumenty:
  • mam zadowalające oceny - z ostatniego sprawdzianu z matematyki dostałem ocenę bardzo dobrą nazywaną „piątką”,
  • w ogóle dostałem się do, tej stojącej na wysokim poziomie, dobrej szkoły, w której niegdyś chodziłeś do liceum, a ja chodzę do gimnazjum,
  • w starym fotelu mam bardzo niskie oparcie, w związku z czym mój kręgosłup może się zdeformować powodując problemy ze zdrowiem,
  • bardzo mnie nie zadowala stan mojego fotela, z którym mam wiele problemów takich jak: odpadanie podłokietnika itp…
Podpunktów znalazłbym więcej gdyby nie brak czasu i mało pomysłów.
Z poważaniem
Twój Syn

Jak myślicie, kupić mu nowy fotel?
 
Grzegorz GPS Świderski

Warto znać języki <- poprzednia notka
następna notka -> GO

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości