GPS GPS
2291
BLOG

Wojna!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 64

A więc wojna! To jest wojna! Wojna plemion, cywilizacji, narodów! Wojna ideologów, polityków, propagandystów!

Wielkie obce siły ścierają się na mojej ziemi! Toczą wojnę!

Ale te toczące wojnę cywilizacje, te plemiona, te narody, te jakieś siły, są mi obce, są obce mojej tradycji, obce mojemu narodowi, na którego terenie toczą wojnę!

Ja wojny nie toczę, ja chcę żyć w pokoju! To inni wtryniają mi się w moje życie, to oni u mnie toczą wojnę!

Ja należę do cywilizacji łacińskiej, moja tradycja polityczna to tradycja dawnej osiemsetletniej Rzeczpospolitej, ja żyję w Polsce, jestem Polakiem. A wojnę u mnie toczą jacyś naziści, bolszewicy, komuniści, socjaliści, socjaldemokraci, chadecy, lewacy, demokraci, zwolennicy zamachu, przeciwnicy zamachu – i jakieś tym podobne obce siły!

Wojnę toczy na mojej ziemi cywilizacja turańska z bizantyjską, wspierane od czasu do czasu z obu stron przez cywilizację żydowską czy arabską. Niech je wszystkie szlag trafi!

Banda Czworga, czyli PiS, PO, SLD i PSL, to są siły obce wobec mojej cywilizacji, to partie niepolskie, niełacińskie, niemoralne, nieludzkie, niewolnicze, nie-chcę-ich! Po co się wtryniają w moje życie, w życie mojej rodziny, moich rodaków? Spieprzajcie stąd! Apage satanas!

Żadna z tych reżimowych partii nie jest partią cywilizacji łacińskiej, nie reprezentuje żadnego elementu tradycji budowanej u nas przez osiemset lat istnienia naszego państwa, bo wszyscy oni są socjaldemokratami, wyznają ideologię kompletnie obcą mojej łacińskiej cywilizacji, mojej katolickiej religii, mojej wolnościowej, sarmackiej filozofii politycznej. Ich ideologia jest całkowicie sprzeczna z wszystkim, co wypracowała Rzeczpospolita przez osiemset lat trwania i budowania cywilizacji.

Na szczęście, póki co, to jest tylko wojna na słowa, ofiary śmiertelne są nieliczne. To jest wojna na propagandę, na narrację, na pijar, na telewizję i ekskluzywne dziennikarki - to tylko nienawiść słowna, która obraca się w czyn tylko w skali setnej tysięcznej promila zabitych.

Ale jeszcze siedemdziesiąt lat temu taka wojna między dwoma odłamami socjalistów, czyli narodowymi socjalistami i socjalistami internacjonalistycznymi, czyli nazistami i bolszewikami, spowodowała śmierć wielu milionów moich rodaków i totalne zniszczenia materialne Polski na rzadko spotykaną w historii świata skalę. Mało wam?, musicie się nadal na mej ziemi kłócić o swoje socjalistyczne ideały?

Socjaldemokratyczne ideały, które utrwala w Polsce Banda Czworga (SLD, PiS, PSL, PO) są sprzeczne w polską racją stanu, bo niszczą Polaków, bo odbierają nam własność i wolność. Te ideały zostały nam narzucone z zewnątrz - w kolejnych zaborach.

PiS podobno walczy o utraconą niepodległość. Ale o niepodległość jakiego państwa im chodzi? Ja nie chcę niepodległości tego obcego, zaborczego, destrukcyjnego, totalitarnego, niewolniczego, socjaldemokratycznego państwa, co do którego PiS udaje, że chce uczynić go suwerennym, choć w praktyce to za rządów PiS-u państwo to przyłączyło się do większego socjalistycznego imperium. Ja chcę niepodległości utraconej ponad dwieście lat temu!

Ja nie chcę niepodległości obecnie okupującej nas prowincji Unii Europejskiej zwanej III RP, ani jej pisowskiej, równie socjaldemokratycznej, następczyni zwanej IV RP! Obie to są Druga i Trzecia Komuna. Niech szlag trafi to państwo z jego Bandą Czworga! Niech szlag trafi to porąbane socjaldemokratyczne państwo, razem z jego suwerennością, czy z jej brakiem, i z całą jego socjaldemokratyczną elitą, wraz z jego idiotycznym, absurdalnym, totalitarnym prawem!

Ale szlag ich nie trafi jeśli będziemy im kibicować, jeśli staniemy po którejś stronie ich idiotycznego sporu! Szlag ich trafi, gdy ich olejemy, gdy przestaniemy na nich głosować, gdy przestaniemy się nimi interesować. Wtedy znikną.

To przecież bardzo proste! Precz z komuną! Olejcie komunę!

Wystarczy wykorzystać ich demokrację i nie oddać na nich głosu, a wojna się skończy. No to w czym problem? Dlaczego Wam tak bardzo zależy na tej wojnie? Przecież jest inny wybór niż socjaldemokraci z Bandy Czworga! Po co wspieracie ich wojnę?

Można przecież poprzeć Kongres Nowej Prawicy, nie?


Zagadki lateralne <- poprzednia notka
następna notka -> Tajemnicza bryła

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka