GPS GPS
764
BLOG

Popieram antyfaszystów!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 11

Wielu blogerów Salonu24 poparło swoimi notkami dzisiejszy marsz niepodległości. A ja chciałbym poprzeć kontrmanifestację, którą na zlecenie „Gazety Wyborczej” opłacili antyfaszyści, wynajęli aktorów i zwołali zawsze chętną do zadym młodzież, by ją przeprowadzić.

Władze naszego obecnego okupanta ewidentnie utrudniały działania antyfaszystów, a jednego nawet aresztowały! Jutro się pewnie dowiemy, że więcej antyfaszystów jest prześladowanych i więzionych. Dlaczego tak się stało?

To proste - bo rządzą nami faszyści! Ja już kilka notek wcześniej zauważyłem, że rządzą nami naziści. Ale po zastanowieniu się widzę, że to jednak są faszyści! No i nie ma się co dziwić, że prześladują antyfaszystów!

Kiedyś, na potrzeby dyskusji, stworzyłem mały słowniczek polityczny, w którym tak zdefiniowałem interesujące nas teraz pojęcia:

  • Faszysta – rasista, narodowy socjalista, totalitarysta, narodowiec, nacjonalista. 
  • Rasista – zwolennik przyznania przez państwo specjalnych przywilejów dla jego rasy lub grupy etnicznej. 
  • Narodowy socjalista (czyli nazista) – zwolennik narodowego, socjalistycznego państwa. 
  • Totalitarysta – zwolennik niczym nie ograniczonej władzy ingerującej w najdrobniejsze szczegóły ludzkiego życia. 
  • Narodowiec – zwolennik prawa narodów do samostanowienia. 
  • Nacjonalista – zwolennik podporządkowania interesów innych narodów interesom własnego. 
Kto się nie zgadza z tymi definicjami i dlaczego?
 
A jeśli definicje są poprawne, to nasz obecny rząd jest w oczywisty sposób rządem faszystowskim, bo: różne grupy narodowe mają specjalne przywileje (np. w wyborach nie muszą przekraczać zaporowego progu 5%, który mają Polacy), panuje wszechogarniający socjalizm i państwo narodowe, władza ingeruje w najdrobniejsze aspekty naszego życia, prawo narodów do samostanowienia jest powszechnie akceptowane i wspierane w innych miejscach świata (bo u nas już jest zrealizowane), a interes naszego narodu jest dla władzy najważniejszy, przynajmniej werbalnie.
 
Słuszne więc są działania antyfaszystów wymierzone w okupujące nas faszystowskie władze i w marsze niepodległościowe, które mają wspierać niepodległość tego faszystowskiego państwa, które nas opanowało. Ja też jestem antyfaszystą i też sprzeciwiam się temu państwu! Precz z faszyzmem, precz z faszystowskim okupantem, precz z faszystowskimi partiami, takimi jak: PO, PiS, SLD i PSL!
 
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka