GPS GPS
284
BLOG

Samorząd 2010

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 8
Ja, jako, że jestem monarchistą, zazwyczaj nawołuję do bojkotu wyborów. Ale jednak samorząd to co innego – w monarchii będzie istniał, tylko, że oddolny, zróżnicowany, a nie centralnie narzucony, jak w totalitarnej demokracji.
W niedzielnych wyborach do samorządu zdecydowałem się w Warszawie poprzeć: „Krasnoludki i Gamonie”! Jest to zdecydowanie najlepsza alternatywa w stosunku do rządzących socjaldemokratów, czyli PO, PiS-u, SLD i PSL-u i innych zamordystów. Major Fydrych jest przecież charyzmatyczny! Tu jest strona ich Komitetu Wyborczego: Lista numer 23. Ich hasło wyborcze to: „Głosuj na siebie!”.
A ja proponuję inne hasło: „Nawet gamonie i krasnoludki są lepsze niż  socjaldemokraci!
Na Mokotowie należy głosować na ultra-liberała Mariusza Ropela aka Cybuch. Główny jego postulat to rozpoczęcie na terenie Warszawy eksperymentu społecznego „Cannabis House” polegającego na uprawie konopi indyjskich pod kontrolą Policji i Samorządu! Fajny pomysł, nie?
Totalitarna demokracja chyli się ku upadkowi i musi zbankrutować. W latach gnicia socjalistycznego ustroju można sobie pogłosować!
 
Grzegorz GPS Świderski

Handel Zagraniczny <- poprzednia notka
następna notka ->Import likwiduje miejsca pracy

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka