GPS GPS
1257
BLOG

Teściu Prezydenta

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 17

Najbardziej z historii rodziny Pierwszej Damy Drugiej Komuny, podoba mi się taki fragment meldunku jej ojca:


„…Melduję, że ojciec mój Władysław Dziadzia zam. w Krakowie w ub. roku wiosną powiedział mi, że zamierza studiować biblię – wówczas w trakcie rozmowy dał się przekonać o niesłuszności tego i sprawa na tym utknęła. Latem oświadczył zdecydowanie, że postanawia wstąpić do sekty – rozmowa nasza doszła do ostrego postawienia sprawy i dałem ojcu do wyboru – albo zrezygnuje z sekty, albo my zerwiemy ze sobą kontakt – tutaj ojciec zawahał się i przyrzekł dać mi odpowiedź listownie. O powyższym wiedzieli tow. płk Kratko i tow. Jankiewicz sekretarz POP.
Wobec milczenia ze strony ojca jesienią wysłałem do niego list, dopytując o decyzję. W m-cu grudniu ub.r. otrzymałem odpowiedź, że ojciec nie rezygnuje z wstąpienia do sekty. Od tego czasu kontakt z ojcem zerwałem…”
 

 

Ciekawe były wtedy stosunki rodzinne, nie? Przecież w normalnej rodzinie, to raczej ojciec powinien wychowywać syna i grozić mu ewentualnie wydziedziczeniem, jeśli się nie posłucha, a nie na odwrót. Np. powinien był zabronić synowi zadawania się z bandytami i mordercami z MBP.

Ale pewnie jak teściu prezydenta chodził z kumplami na polowania (wtedy polowali na ludzi), to dbał by rodzina była bezpieczna. Pierwsza Dama utrzymywała dobre stosunki z rodzicami, więc prezydent na pewno znał kumpli teściów, a oni na pewno znali jego słabości, bo się spotykali na rodzinnych uroczystościach. Nie ma się więc co dziwić, że kumple teścia uzależnili prezydenta od wsi…

Niemniej powyższy donos nie jest jakąś specjalnością Pierwszej Komuny. Teraz też urzędnicy, czy współpracownicy, mający dostęp do tajemnic państwowych, muszą odpowiadać w ankietach na wiele szczegółowych pytań, nie wyłączając pytań dotyczących rodziny, a nawet kwestii intymnych. Więc jeśliby np. ojciec prezydenta studiował Koran, to prezydent musiałby o tym zameldować swojemu oficerowi prowadzącemu…

 

PO na usługach mafii... <- poprzednia notka
następna notka -> Cywilizacja bizantyjska

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka