GPS GPS
688
BLOG

Jestem nominowany!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 15
Hura! Mój blog został nominowany do następnego etapu konkursu na blog roku 2010! Mam szansę dostać nagrodę główną!
Chciałbym bardzo podziękować Monice Olejnik, za to, że wybrała mój blog, mimo tego, że sobie z niej zażartowałem apelując do jej oficera prowadzącego.
Niektórzy mówią mi, że ta notka była obraźliwa i mogę dostać pozew do sądu. A ja uważam, że to niemożliwe, bo nawet jeśli Monika Olejnik rzeczywiście ma oficera prowadzącego i to on posłuchał mojego apelu i mnie wybrał, to nie ma w tym nic uwłaczającego tej dziennikarce, nic obraźliwego, nic co podważyło by jej dobre imię.
No bo co może być złego we współpracy, pomaganiu, czy słuchaniu poleceń funkcjonariuszy legalnego i dobrego państwa?
Ja uważam, że to nasze obecne państwo jest złe, ja życzę mu upadku, chciałbym by przestało istnieć. Chciałbym zmienić to państwo na inne, z innym ustrojem i z innym prawem. Ale większość obywateli tego państwa popiera socjalizm, popiera niewolnictwo, więc nie może być deprecjonujące dla tej większości to, że się komuś zarzuca współpracę i lojalność temu państwu.
Jeśli ktoś uważa, że mamy dobre państwo, że mamy dobry ustrój, to musi zgodzić się z tym, że współpraca z tym państwem, że donoszenie mu, że słuchanie go, jest dobre. To państwo nie może skazać nikogo za to, że sugeruje, że jakiś obywatel z państwem współpracuje. Przecież współpraca z państwem jest obowiązkiem każdego obywatela! A współpraca z tajnymi służbami tego państwa powinna być uznawana za czynność wysoce chlubną i porządaną.
A żadnej tajemnicy państwowej przecież nie zdradziłem, bo ja nie wiem kto z tym państwem współpracuje, a kto nie. W tej kwestii można tylko spekulować.
Chciałbym też bardzo podziękować Januszowi Korwin-Mikke, bo to głównie dzięki niemu dostałem się do ostatniego etapu konkursu. To on mnie poparł i prosił o poparcie swoich czytelników, to głównie dzięki niemu dostałem tak dużo SMS-ów z głosami na mój blog.
Ale to nie wszystko, to nie tylko dzięki apelowi o SMS-y udało mi się uzyskać 7 miejsce w kategorii „Polityka i społeczeństwo”. Główną zasługą Janusza Korwin-Mikke jest to, że wskazał mi w swojej licznej publicystyce właściwe poglądy na politykę i ekonomię. Nie tylko wskazał, ale bardzo solidnie te poglądy uzasadnił. Nie ma w Polsce drugiego polityka, który by potrafił tak rzetelnie uargumentować swoje poglądy, który by tak dogłębnie udowodnił słuszność tez, które głosi. Dlatego od dwudziestu lat jestem Korwinistą. Na moim blogu prezentuję poglądy UPR-owskie.
Blog JKM też uczestniczył w tym konkursie i mimo, że uzyskał najwięcej głosów, to nie został nominowany. Ale nominowanie mojego bloga w istocie jest docenieniem bloga JKM, bo ja mam w większości zgodne z nim poglądy, bo jestem jego ideowym uczniem. Moje zwycięstwo jest w istocie zwycięstwem JKM-a.
Nasze wolnościowe poglądy prędzej czy później muszą wygrać. Prędzej czy później obecne państwo sczeźnie, zbankrutuje, upadnie pod własnym ciężarem, bo to jest państwo totalitarne, zajmujące się milionem najdrobniejszych zbędnych spraw, marnotrawiące energię i pracę milionów obywateli. Tego się długo ciągnąć nie da. A na gruzach tego państwa odrodzi się dawna wolnościowa Rzeczpospolita.
 
Grzegorz GPS Świderski 
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka