GPS GPS
2407
BLOG

Rozmowy młodzieży na facebooku

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 30

Wszystkie notki z tej serii:

  1. Darmowy burdel
  2. Walentynki w burdelu
  3. Czerwona bransoleta - wykład dla dzieci
  4. Co złego w przygodnym seksie? - wykład dla młodzieży
  5. Rozmowy młodzieży na facebooku
  6. Walentynkowe oswajanie

 

Piotr Adam ToporekM&Ms Impress: Ladies & Gents - Be My Valentine CDQ! 12.02!

CHECK THIS OUT MADER FUCKERS!
 
Łukasz Pietraczyk pozdrawiamy córkę :*
Łukasz Pietraczyk czerwone opaski rlz ! :D hahah ♥
Kuba Domański hahahahahah o k..a ♥
Kuba Domański ‎"darmowe dziffki" ♥
Marta Tomaszewska hahahahahahaha to mi się najbardziej podoba: 'Czyli oficjalnie przyznają, że będą podawać dziewczynom tabletki gwałtu i to je zachęca do przybycia na tą imprezę. Fajne, nie?" ♥♥♥
Acha Krystian Spoko ja nie mogę, jaka bieda intelektualna. Śmieszą mnie ludzie, którzy dają sobą manipulować poprzez taki wpis.
Kuba Domański Maksyma wsadzą niedługo za prowadzenie nielegalnych orgii i burdeli ;)
Łukasz Pietraczyk to będziemy musieli go wykupić z więzienia !
Sylwia Rudalska jeśli za chodzenie na takie imprezy nazywa się dziewczyny dziwkami,to ja to pie...e,niech mówią co chcą takich imprez nie można opuscic bo to grzech!!!!!♥
Bartosz Pazik Pie...li takie rzeczy bo sam chętnie by przyszedł, no ale go nie wpuszczą :(
Sylwia Rudalska W takim razie przykro mi ale jestem dziwką bo miałam czerwoną bransoletkę na najlepszej imprezie wszech czasów ♥
Marta Gawkowska oł jea! ja lubię jeszce to :"Impreza taka jest elitarna, bo przed wejściem jest selekcja" cóż za nowość nie? przecież w żadnym klubie nie ma selekcji tylko tu jakieś zwariowane innowacje <śmiech>
Łukasz Pietraczyk a ja co byłem alfonsem ? ;c
Sylwia Rudalska dziwkarzem,lub jak chcesz męską dziwką xD
Michał Borasiński hahahahha :D
Łukasz Pietraczyk męską na pewno nie byłem :c zostańmy przy alfonsie hehe :d
Acha Krystian Spoko specjalnie się zarejestrowałem na tamtym portalu, żeby dodać komentarz
Sylwia Rudalska haha,kocham ten wpis ♥
Marta Gawkowska btw : córko tego Pana co o nas tak poetycko mówi, kim jesteś?
Piotr Adam Toporek poczytajcie sobie jeszcze komenatrze ludzi hahahaha
Kuba Domański propsy stary ♥
Antoine Żukowski Żarty, żartami ale ludzie dorośli na prawdę mogą rozdmuchać tą sytuacje, wyjdzie na ich. Nie mówię że to zrobią,ale mogliby.Nic nikomu sie nie stało w CDQ. To co ten pan nawpisywał to jakieś ku..a brednie.Po prostu szkoda mi go , że puścił tam córkę, podpisał jej zgodę - a teraz narzeka.
Michalina Zielińska cóż za analfabeta to pisał
Acha Krystian Spoko kolejna moja odpowiedź poszła misiaki ♥ Haha, nieźle pojechaliście z lajkami dla mojej poprzedniej wypowiedzi. ♥
Adrian Sabala może ktoś przypadkiem za...ał czarną, puchową kurtkę diesla i chce ją zwrócić? jest nagroda! 
Dafitek Nguyen nagroda: wpie...l :d
Acha Krystian Spoko Wiem jak nazywa się córka tego pana co o nas tak nłądnie i fajnie pisał na blogu;] Polecam wpisać ją na jakąś czarną listę, żeby już nie wchodziła na imprezy i nie siała fermentu.
Michał Borasiński Możesz nam zdradzić jakieś szczegóły ;]
Acha Krystian Spoko no nie wiem czy mogę :D muszę się jej spytać. ;] Ma na nazwisko....Świderska...:D dalsze szczegóły za jakiś czas :P
Maksym Ziółkowski Krystian, ma na imie tak jak rozmawialismy?:)
Maksym Hladun chyba wiem ktora to hahahah
Maciek Osti hahhaha no to możesz jej powiedzieć że nikt ją nie wpuści
Maksym Ziółkowski Maksym, a Ty o której mówisz ?:>
Maksym Hladun mam tu pisac imie ? ja tylko sie domyslam nie mowie ze na 100 % ^_^
Maksym Hladun jesli oczywiscie ma na nazwisko Świderska :)
Acha Krystian Spoko toż to jest Ewa:) czy ktoś może rozwinąć listę uczestników aż do Ew i znaleźć ją a następnie podać link?
Acha Krystian Spoko dlaczego nikt jej nie rwał? Przez was posiała farmazon, który urósł na blogu tatusia. :)
Maksym Ziółkowski tatuś nazwał wszystkie dziewczyny z czerwonymi opaskami "dziwka", a ona i bez opaski wygląda jak...:)
Łukasz Pietraczyk hahahahahah
Damian Lewandowski no i że ona przeszła selekcje to ja nie wierze :D hahaha
Acha Krystian Spoko beznadziejna selekcja jak widać:D
Beata Nowicka haha boże jaka twarz xd
Anita Kaczeczky mrrr, ale sucz ♥
Kuba Domański to ta słynna córeczka ♥?
Anita Kaczeczky taak ♥
 
 
A tu są zdjęcia z imprezy: MMs Impress Ladies Gents Be My Valentine CDQ
 
 

Prawicowcy patrzą inaczej <- poprzednia notka
następna notka -> Walentynkowe oswajanie

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości