GPS GPS
816
BLOG

Gala Onetu

GPS GPS Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Właśnie wróciłem z gali Onetu gdzie ogłosili zwycięzców. Podstępny spisek  się nie udał.

Postanowiłem, że w przyszłym roku zdobędę tytuł „Bloga Roku” w kategorii: „Blog Video”, której jeszcze nie ma. Ale będzie. Jak nie w Onecie, to gdzie indziej. Kamerę już mam, trochę ujęć nakręciłem, konto na youtubie też mam. Teraz się uczę montażu.

Oczywiście będę kręcił zjeżdżanie na trajce i żeglowanie. Ale pokręciłbym też tematy polityczne. Ale nie mordy polityków, czy to co gadają, tylko zrobiłbym film dokumentalny o polityce w sensie filozoficznym – o cywilizacji, liberalnej monarchii, państwie libertariańskim, wolnym rynku. Macie jakiś pomysł gdzie tego szukać wizualnie?

 

Walentynkowe oswajanie <- poprzednia notka
następna notka -> Polska instrukcja

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura