GPS GPS
843
BLOG

Nie podoba mi się ta ciągła nagonka na PO!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 17
Nie podoba mi się ta ciągła nagonka na PO! Nawet przestaję to lubić u samego siebie! Ciągle czuję jakieś wyrzuty, że może ich za ostro krytykuję.
Skąd te wyrzuty? Skąd wątpliwości? Trochę pomyślałem i wymyśliłem. Wydaje mi się, że za rządów SLD aż tak bardzo władzy nie krytykowałem. No może ja krytykowałem, ale nie była ta władza aż tak ostro krytykowana jak obecna w środowisku, w którym się obracam wirtualnie, czyli w Sieci, na listach dyskusyjnych czy na blogach.
Wydaje mi się, że PO jako partia rządząca dostaje więcej obelg, bardziej jest krytykowana niż gdy rządzącymi byli SLD-owcy, a prezydentem Kwaśniewski. Z Kwaśniewskiego nie szydzono tak bardzo jak szydzono z Lecha Kaczyńskiego, i jak dziś szydzi się z Komorowskiego.
Ja się zgadzam z Januszem Korwin-Mikke, że rządzi nami banda czworga, że PO, PSL, PiS i SLD rządzą tak samo, niczym się nie różnią, są tak samo szkodliwi dla Polski. To są wszystko socjaldemokraci - mniej lub bardziej pobożni.
Ale mimo wszystko SLD to są najgorsze skurwiele, bo to popłuczyny po komunistach, to wprost spadkobiercy PZPR – partii zbrodniczej, niszczącej nasz naród przez dziesiątki lat! To są socjaldemokraci, którzy nie tylko byli i są agentami SS, ale są też oficerami, są spadkobiercami majątku komunistów, czyli bandytów i złodziei.
Można wiele zarzucać przywódcom PO, ale oni są tylko opanowani przez agenturę, są tylko szantażowani, manipulowani, są obciachowcami, którzy ulegli korupcji, zepsuciu, degeneracji. To są tylko dziwki. A SLD to alfonsi!
Skąd więc bierze się to, że PO jest ostrzej atakowania niż jest, i był za swoich rządów, atakowany SLD? To nie może być naturalne – to jest jakiś sterowany spisek.
 
Grzegorz GPS Świderski

Prawicowy kanon aksjologiczny <- poprzednia notka
następna notka -> Platforma nie jest zła!

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka