GPS GPS
1283
BLOG

Ojciec Rydzyk czyta mój blog!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 14
Nie jestem pewien czy to prawda, bo nie słyszałem tego na własne uszy, ale czytam wszędzie w Sieci, że ojciec Rydzyk niedawno w Brukseli powiedział podobno tak:
W czasach komunizmu nie mieliśmy takich problemów jak teraz. To skandal, czujemy się wykluczani, jesteśmy dyskryminowani, to jest totalitaryzm. To, co jest w Polsce, to jest dramat, draństwo najdelikatniej mówiąc. To jak niecywilizowany kraj. Tragedią Polski jest to, że od 1939 roku Polską nie rządzą Polacy. Nie chodzi tu o krew ani przynależność. Oni nie kochają po polsku, nie mają serca polskiego.
Jeśli rzeczywiście tak powiedział, to wniosek jest prosty: czyta mój blog i rozumie to, co piszę – i powtarza moje tezy! To bardzo mądry człowiek! W kilku krótkich zdaniach powiedział to, co ja piszę od lat w wielu długich notkach.
Podobno z powodu tego, co za mną powtarza ojciec Rydzyk, wynikają jakieś dyplomatyczne problemy, cała Polska i Europa się trzęsie z oburzenia itd… No i słusznie!
Dobrze, że tak szeroko propagowane są moje tezy!
Na wszelki wypadek przypomnę moje posty, które najprawdopodobniej zainspirowały ojca Rydzyka.
Twierdzenie, że obecnie w Polsce mamy totalitaryzm wziął z tej mojej notki: Demokracja jest totalitarna. Dotyczy to nie tylko Polski, ale całej Europy – ona się totalitaryzuje, bizantyzuje: Bizantyjska Unia Europejska. Stąd to określenie „niecywilizowany” kraj. Niecywilizowany, bo opanowany przez złe, obce, gorsze, destrukcyjne cywilizacje. Bo nasza tradycyjna cywilizacja, ta, którą Polacy budowali przez ponad 800 lat, to cywilizacja łacińska. Tu wyjaśniłem kwestię: wycywilizowania, a tu wyjaśniam: mój patriotyzm.
Radio Maryja i ojciec Rydzyk często mi podpadają propagując socjalizm – ale ponieważ jestem liberałem, to akceptuję to w ramach popierania wolności słowa i pluralizmu. Ale za tą wypowiedź w Brukseli, za to, że szef najbardziej popularnego radia w Polsce czyta mój blog i wyciąga z moich rozważań sensowne wnioski, należy mu się duży szacun i rispekt. On wie, że żyjemy w drugiej komunie!
Alleluja i do przodu! Precz z komuną!
 
Grzegorz GPS Świderski

Ochrona środowiska <- poprzednia notka

następna notka -> Bareja obalił komunę

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka