GPS GPS
1610
BLOG

Kalejdoskop Matematyczny

GPS GPS Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Postanowiłem zeskanować i opublikować na moim blogu w odcinkach najbardziej kultową polską książkę. Chodzi oczywiście o "Kalejdoskop Matematyczny" Hugo Steinhausa – książka napisana jeszcze przed wojną, ale posłużę się wydaniem powojennym z 1954 roku.

Proszę o informacje w komentarzu każdego, kto jest zainteresowany tym, bym to kontynuował i publikował dalsze części. Szukałem w Sieci i nigdzie czegoś takiego nie ma – są dostępne jakieś PDF na chomiku, ale nie ściągałem, więc nie wiem ile są warte i czy są z’OCR’owane.

Proszę o informacje czy ktoś zna miejsca w Sieci, w których to jest opublikowane – wtedy nie ma sensu bym to robił drugi raz.

Wygląda to tak: Kalejdoskop matematyczny


Referendum emerytalne <- poprzednia notka
następna notka -> Stronność cz.1

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie