GPS GPS
1607
BLOG

Oświadczenie o upozorowaniu samobójstwa

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 18

Ja, niżej podpisany słynny bloger GPS, oświadczam, że jeśli jakikolwiek członek służb specjalnych poprzedniego czy obecnego reżimu, który okupuje Polskę, lub jego współpracownik, zechce wejść ze mną w jakąkolwiek interakcję czy grę operacyjną, która miałaby przynieść jemu, lub reżimowi, któremu służy, lub służył, jakąkolwiek korzyść, to go bez ostrzeżenia zabiję i upozoruję jego samobójstwo. Tak mi dopomóż Bóg.

Oświadczenie obowiązuje do końca reżimu, a nie mojego - jeśli funkcjonariusze mnie zabiją przed zdechnięciem ich reżimu, to pomszczą mnie inni bojownicy, więc nawet jeśli uda się wam upozorować moje samobójstwo, to nie będziecie bezpieczni do końca swych dni.

Uważam, że obecnie okupujący nas reżim wyraźnie sygnalizuje nam, że toczy z nami wojnę, a na wojnie wolno i należy zabijać wrogów. Tę wojnę ujawnił nam okupant w takim oświadczeniu reżimowej prokuratury: „Ciało pana generała zostało już przewiezione do zakładu medycyny sądowej, ale sekcja zwłok zostanie przeprowadzona prawdopodobnie w poniedziałek - poinformowała prokurator Katarzyna Calów-Jaszewska.

To jest bardzo wyraźny, oczywisty, jawny sygnał od służb specjalnych okupanta, który oznacza: „jak będziemy chcieli, to zabijemy każdego z was i upozorujemy samobójstwo, a ślady zostaną zatarte przez prokuraturę, która nam służy”.

To nie jest przypadek, że generała Sławomira Petelickiego zamordowano w sobotę przed meczem Polska - Czechy. To nie jest przypadek, że prokuratura oświadcza, że sekcja zostanie wykonana w poniedziałek, gdy środki, które posłużyły do zabicia generała już dawno ulegną rozkładowi. To jest wyraźny sygnał, który służy do tego by nas zastraszyć. To jest sygnał od funkcjonariuszy reżimu, że toczą z nami wojnę i nie powstrzymają się przed zabijaniem. No to ja się też nie powstrzymam. Bez walki się nie poddam. Mam bloga i nie zawaham się go użyć!

Precz z komuną!

Grzegorz GPS Świderski


następna notka -> Problemy z polską piłką

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka