GPS GPS
5916
BLOG

Nowy Ekran

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 61
Nowy Ekran padł! A ja głupi właśnie biorę udział w konkursie na blog roku z moim blogiem na Nowym Ekranie. A tymczasem Nowego Ekranu już nie ma. Póki co mam takie informacje:
Ogólnie chodzi o to, że właścicielem domeny nowyekran.pl był Łażący Łazarz (Tomasz Parol), który był redaktorem naczelnym Nowego Ekranu. On ją zarejestrował i posiadał od początku jako osoba prywatna. A cały portal był prowadzony przez spółkę akcyjną Nowy Ekran S.A. A zatem inny podmiot posiadał portal, a inny domenę. Takie coś od początku było bez sensu, bo wiadomo, że przy najdrobniejszym konflikcie wszystko się rozsypie. No i konflikt nastąpił i się rozsypało.
Moim zdaniem to, że właściciel portalu, prezes zarządu, prezes rady nadzorczej i inni decydenci spółki akcyjnej godzili się na to, żeby prowadzić portal internetowy w formie S.A. na domenie należącej do osoby prywatnej świadczy o ich strasznej głupocie, naiwności i braku jakiegokolwiek doświadczenia biznesowego. Niemożliwe by to byli poważni biznesmeni - to były pewnie jakieś słupy. A Tomek Parol, to cwaniak, który wykorzystywał ich głupotę, by mieć na nich haka, gdyby go chcieli wyrzucić, albo nie płacić. No i pewnie nie płacili i haka wykorzystał.
Ja też jestem głupi, bo się dałem nabrać i przez dwa lata prowadziłem tam bloga. I jeszcze planowałem kupić akcje Nowego Ekranu! Ale coś mnie tknęło przy kontaktach z prezesem Grabowskim i zrezygnowałem z akcji. Na szczęście ciągle mam bloga na Salonie24 - więc jestem tylko półgłupkiem.
 
Grzegorz GPS Świderski

Związki partnerskie <- poprzednia notka
następna notka -> Bankructwo Nowego Ekranu

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości