GPS GPS
1174
BLOG

Czerwone łzy

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 37

 

Kolejna porcja wakacyjnych zagadek lateralnych do rozwiązywania na plaży.


Dziury na górze i na dole <- poprzednie zagadki lateralne
następne zagadki lateralne -> Sześć szklanek

  1. Ściśnij mnie, a wypłaczę czerwone łzy, chociaż serce mam z kamienia. Czym jestem?
  2. Na płocie siedzi 10 wron. Myśliwi zastrzelili 7, reszta uciekła. Ile zostało?
  3. Jesteś kierowcą autobusu, w którym jedzie 35 osób. W Łodzi wysiadło 10 osób, a w Poznaniu 17. Ile kierowca miał lat?
  4. Usuń część zewnętrzną i ugotuj wnętrze. Następnie zjedz część zewnętrzną i wyrzuć wnętrze. O co chodzi?
  5. Zegar wybija godzinę trzecią w czasie trzech sekund. Ile potrzebuje na wybicie godziny szóstej?
  6. 50 podziel przez pół i dodaj dwadzieścia. Co otrzymasz?
  7. Po stawie pływają kaczki jedna za drugą. Ile pływa kaczek?
  8. Jak zmierzyć szerokość rzeki krokami?
  9. Czego nie da się zamoczyć?
  10. Każdy potrzebuje, każdy to daje, każdy o to prosi, ale niewielu to bierze. Co to jest?

Wolność społeczna <- poprzednia notka
następna notka -> Nikt nie zapewnia wolnego rynku

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości