GPS GPS
948
BLOG

Kierowca Fiata

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Gdy dorośli się nudzą, to dzieci zadają im zagadki. Na przykład takie:


Środek na łysienie <- poprzednie zagadki lateralne
następne zagadki -> Zagadki lateralne

  1. Kierowca Fiata ma brata, lecz brat kierowcy Fiata nie ma brata. Kim kierowca Fiata jest dla brata?
  2. Torami kolejowymi idą trzy żółwie - mama, tata i mały żółwik. Nagle żółwik zauważa nadjeżdżający pociąg i woła: "Uciekajmy, bo rozjedzie nas wszystkich pięciu!" Dlaczego mały żółwik powiedział: "Pięciu"?
  3. Który z królów Polski stał do dołu nogami?
  4. Kiedy wypowiesz moje imię już mnie nie będzie. Czym jestem?
  5. Na jakiej trąbie nie można zagrać?
  6. Co jest lepsze od wszystkich Bogów, gorsze od starego diabła, umarli jedzą to cały czas, a gdy żywi to jedzą to umierają?
  7. Gdzie się szybciej miele mąkę, czy w młynie elektrycznym, czy na wiatr?
  8. Facet miał 3 jabłka w koszu, które rozdał 3 kobietom, jedno jabłko zostało w koszu. Jak to zrobił?
  9. Który miesiąc ma 28 dni?
  10. Staję się mokry, kiedy ty wysychasz. Czym jestem?

Jedna Lekcja Libertarianizmu cz.3 <- poprzednia notka

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości