GPS GPS
2447
BLOG

Gozdyra zabiła kota!

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 12
Niewiarygodne! Właśnie dostałem mailem potwierdzoną informację, że znana prezenterka telewizyjna Agnieszka Gozdyra zabiła kota popularnego transwestyty by zwiększyć oglądalność stacji, w której pracuje! To skandal!
Poziom debaty publicznej spada poniżej wszelkiego dopuszczalnego poziomu! Zabić kota dla popularności? Dla pieniędzy z reklam? Zaczyna się od tego, że transwestyta bije pośrednika w wynajmie nieruchomości i ta spirala nienawiści prowadzi do zabijania kotów przez dziennikarkę, by podbić wpływy z reklam emitowanych w trakcie jej programów. To na czym się skończy?
Nie wiem jak ta dziennikarka się teraz z tego wytłumaczy. Ja mam zrzuty ekranu jak ona dokonuje tego ohydnego czynu. Najpierw jakiś kamerzysta rzuca kamieniem, a potem ona go łapie i wali kota w łeb. Pewnym wytłumaczeniem może być to, że w tle widać cień wydawcy jej programu. Może on ją naszczuł do dokonania tego morderstwa?

Warchoł <- poprzednia notka

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości