GPS GPS
400
BLOG

Podatki i ZUS blues

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 2
W piosence tej chodzi o to by głosować na KNP.
 
Grzegorz GPS Świderski

Nie mam takiej potrzeby,
klepać ciągle biedy, o nie
Nie mam wcale ochoty,
się z nędzą wdawać w pieszczoty, o nie

A G
A G A G A G
A G
A G A G A G

Naszedł mnie blues, naszedł mnie blues
88% dochodów zżerają mi podatki i ZUS
Naszedł mnie blues, naszedł mnie blues
88% dochodów zżerają mi podatki i ZUS

D
A
D
A

Czy doczekam kiedyś czasu,
że przepędzi tę złodziejską klikę
Gdy władzę przejmie w Polsce,
pan Janusz Korwin Mikke

E
D
A
G A

Najwyższy czas, najwyższy czas
Najwyższy czas, najwyższy czas

A G A G
A G A G

Ciągle tracę na wadze,
czy nic na to nie poradzę, o nie
A bieda z nędzą tańcują,
figę z makiem mi pokazują, o je

A G
A G A G A G
A G
A G A G A G

Naszedł mnie blues, naszedł mnie blues
88% dochodów zżerają mi podatki i ZUS
Naszedł mnie blues, naszedł mnie blues
88% dochodów zżerają mi podatki i ZUS

D
A
D
A

Czy doczekam kiedyś czasu,
że przepędzi tę złodziejską klikę
Gdy władzę przejmie w Polsce,
pan Janusz Korwin Mikke

E
D
A
G A

Najwyższy czas, najwyższy czas
Najwyższy czas, najwyższy czas

A G A G
A G A G

Się mi nie wiedzie,
coraz żem bardziej w tyle zamiast w przedzie, o je
Więc sobie smęcę i ględzę,
klepiąc biedę i tę jędzę nędzę, o je

A G
A G A G A G
A G
A G A G A G

Naszedł mnie blues, naszedł mnie blues
88% dochodów zżerają mi podatki i ZUS
Naszedł mnie blues, naszedł mnie blues
88% dochodów zżerają mi podatki i ZUS

D
A
D
A

Czy doczekam kiedyś czasu,
że przepędzi tę złodziejską klikę
Gdy władzę przejmie w Polsce,
pan Janusz Korwin Mikke

E
D
A
G A

Najwyższy czas, najwyższy czas
Najwyższy czas, najwyższy czas

A G A G
A G A G

Bo w socjalizmie takie jest życie
że świnie się chętnie zmieniają przy korycie
Jedynym więc sposobem
by nie dać się paść tym łachmytom
To trzeba natychmiast zlikwidować koryto

A G A G
A G A G
A G
A G
A G A G

Najwyższy czas, zlikwidować koryto
Najwyższy czas, zlikwidować koryto
Zlikwidować koryto, zlikwidować koryto
Zlikwidować koryto, zlikwidować koryto

A G A G
A G A G
A G A G
A G A G

Najwyższy czas, zlikwidować koryto
Najwyższy czas, zlikwidować koryto
Zlikwidować koryto, zlikwidować koryto
Zlikwidować koryto, zlikwidować koryto

A G A G
A G A G
A G A G
A G A G



Dramat w ogródkach działkowych <- poprzednia piosenka
następna piosenka -> Z nim będziesz szczęśliwsza...

Natury nie pokonasz!<- poprzednia notka
następna notka -> Altruizm

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości