GPS GPS
895
BLOG

Moje poglądy

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 7
Wreszcie znalazłem w Sieci obrazek, który dobrze przedstawia wszelkie poglądy polityczne w rozkładzie przestrzennym w dwóch wymiarach.
Ma on tę zaletę, że wszelkie spójne poglądy da się zaznaczyć jako spójny obszar, a jeśli ktoś kto chce przedstawić swoje poglądy musi zaznaczać kilka rozłącznych obszarów, to znaczy, że ma niespójny światopogląd.
Zaznaczyłem na nim moje poglądy. Żółtą linią otoczyłem poglądy, z którymi się zgadzam, a zieloną poglądy, z którymi się identyfikuję całkowicie. Jak widać wcale nie mam poglądów skrajnych (czyli bardzo oddalonych od środka), czy też wąskich (czyli obejmujących mały obszar).
 
Grzegorz GPS Świderski
PS. Tu widok w lepszej rozdzielczości: Moje poglądy

Raj na ziemi <- poprzednia notka
następna notka -> Komu pomaga Owsiak?

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka