Krystian Jan Książek
Krystian Jan Książek
GPS GPS
283
BLOG

Wolnościowcy do Sejmu!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 0
W nadchodzących wyborach warto głosować na wolnościowców. Ja kandyduję z Warszawy: Kandyduję na posła! Ale są inne okręgi i warto wiedzieć kogo tam można poprzeć. Dziś polecam libertarianina kandydującego z Krosna – poniżej jego krótka prezentacja.
Grzegorz GPS Świderski

Krystian Jan Książek - Okręg 22 (Krosno) - Lista nr 7 KWW Kukiz'15 - Pozycja 17. Jestem studentem kierunku Politologia specjalizacja Doradztwo polityczne na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Urodzony i wychowany w mieście Jarosław na Podkarpaciu. Biorę aktywny udział w programie TVP Kraków pt. „Młodzież Kontra”. Od czerwca pełnię rolę koordynatora oddziału Małopolskiego Stowarzyszenia Libertariańskiego.

Jako wolnościowiec jestem członkiem Partii Libertariańskiej. Jeśli chodzi o politykę, to jestem zwolennikiem zdecentralizowanego państwa, w którym główną role pełnią ruchy oddolne oraz samorządy. Sądzę również, że obywatele powinni mieć więcej praw i swobód w podejmowaniu decyzji, ponieważ to w ich interesie jest obrona swojej wolności.


następna notka -> Barometr
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka