GPS GPS
2259
BLOG

Moje ciało, moja sprawa!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 91
Poprzyjcie protest człowieka!
Chcę legalnie wypić piwo w parku - moje ciało, moja sprawa!
Chcę legalnie pracować - bez przymusu stosowania tysiąca wyśrubowanych norm i bez konieczności oddawania połowy owoców mojej pracy państwu - moje ciało, moja sprawa!
Chcę legalnie zabezpieczyć się na starość po swojemu, bez płacenia obowiązkowego haraczu na państwowe ubezpieczenia społeczne - moje ciało, moja sprawa!
Chcę legalnie posiadać broń palną bez żadnego pozwolenia, by móc bronić się przed bandytami - moje ciało, moja sprawa!
Chcę legalnie kupować w aptece dowolne lekarstwa, zioła, rośliny i inne substancje bez jakiejkolwiek kontroli i pozwolenia państwa - moje ciało, moja sprawa!
Chcę się leczyć w dowolnym szpitalu i u dowolnego lekarza, ubezpieczając się na to gdzie chcę i jak chcę, bez konieczności płacenia obowiązkowego haraczu na państwową służbę zdrowia - moje ciało, moja sprawa!
Chcę oglądać i opłacać dowolnie wybrane stacje telewizyjne, bez konieczności płacenia obowiązkowego haraczu na telewizję publiczną - moje ciało, moja sprawa!
Chcę legalnie uczyć moje dzieci samodzielnie, wspólnie z innym, w dowolnie wybranej szkole niekontrolowanej przez państwo, albo w jakikolwiek inny sposób nienarzucony odgórnym prawem - moje dzieci, moja sprawa!
Chcę legalnie posadzić lub ściąć drzewo czy wybudować dom na mojej działce i uprawiać dowolne rośliny bez pozwolenia urzędników - moja własność, moja sprawa.
Chcę żyć w wolnym kraju, wolnym od państwa, które wtrynia mi się w najdrobniejsze sprawy - moja wolność, moja sprawa.
Chcę się uwolnić od państwa na własne życzenie!
Wolność wyboru zamiast terroru!
Chcę być człowiekiem, nie niewolnikiem!
Państwowe piekło trwa!
Łapy precz od ludzi!
Chodzi o moje życie!
Chcę działać dobrowolnie, nie pod przymusem!
Nie chcę umierać za wasz socjalizm!
Precz z PiS-em, precz z PO, precz z PSL-em, precz z Nowoczesną, precz z KOD-em!
Poprzyjcie żółty protest! Wyjdźmy wszyscy na ulicę i walczmy z zaborczym państwem, które grabi nas, zabija, oszukuje i gnębi niezależnie do tego która partia rządzi! Jeśli potraficie maszerować w czarnym marszu w obronie kwestii marginalnych, dotyczących ułamków promila ludzi, to powinniście umieć zaprotestować w sprawach, które dotyczą wszystkich na okrągło!
 
Grzegorz GPS Świderski

Czarne lafiryndy  <- poprzednia notka
następna notka -> Początki bytu

 
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka