GPS GPS
1056
BLOG

Pomoc sportowcom

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 24
Trwa spór dotyczący emocjonalnej wypowiedzi tenisisty Jerzego Janowicza. Jedni się oburzają, inni akceptują i chwalą.
A ja nie wiem czy mam się zgadzać z jego wypowiedzią, czy nie. Bo w niej kluczowe jest pewne niedopowiedzenie. Powiedział: "nie ma żadnej pomocy". Ale od kogo tej pomocy oczekuje? Jeśli od państwa to się nie zgadzam z jego wypowiedzią podwójnie. Bo pomoc dla sportu od państwa już jest - tylko być może źle ukierunkowana, być może urzędnicy pomagają nie tym co potrzeba? Ale pomagają na potęgę! Więc powinien powiedzieć: "państwo źle pomaga sportowcom, pomaga nie tym co trzeba, nie tak jak trzeba, za bardzo pomaga działaczom, a za mało sportowcom".
Ale z taką wypowiedzią też bym się nie zgodził, bo uważam, że to normalne w socjaldemokratycznym państwie. Takie państwo zawsze każdemu będzie źle pomagać - ta pomoc państwa służy tylko urzędnikom, którzy tę pomoc dzielą. Więc nawet jeśli przypadkowo państwo pomoże Janowiczowi, to też będzie to złe. Bo pomoże za pieniądze odebrane pod przymusem wszystkim, niezależnie od tego czy się sportem pasjonują, czy nie. Przymusowe wsparcie od kogoś, kto mnie nie lubi, nie akceptuje, nie interesuje się moją działalnością zawsze mi zaszkodzi, bo spotęguje jego złość przeciwko mnie.
Ale zgodziłbym się z Janowiczem gdyby powiedział coś w stylu: "nie ma żadnej pomocy od ludzi, obywateli, rodaków, sponsorów, wielbicieli sportu, bo państwo im w tym pomaganiu przeszkadza. Państwo jest złe, szkodzi sportowi, bo szkodzi obywatelom. Grabi nas horrendalnymi podatkami i tłamsi bzdurnymi przepisami, co uniemożliwia nam pomaganie sobie, sponsorowanie się, zarabianie na sporcie". Jeśli tego nie dopowiedział, to go popieram. A jeśli chodziło mu o wsparcie państwa, to strzelił sobie w stopę. Bo jemu już państwo nie pomoże, ale wyrwie w podatkach majątek jemu i jego dzieciom na kolejne bzdurne inwestycje - nie tylko sportowe.
Grzegorz GPS Świderski

Szanowny Panie Polityku! <- poprzednia notka
następna notka -> Bezmyślność, agresja i amok

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości