GPS GPS
264
BLOG

Wszystko ma sens

GPS GPS Telefony Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Mottoprawa strona to ta, po której jest noga, której duży palec jest po lewej stronie.
Z serii: przygody technologiczne.
Wszystko, co nam się zdarza, ma głęboki sens - tylko czasem nie wiemy jaki. Otóż miałem kiedyś taką sytuację:
Na tablecie ekran mi się przekręca w każdą stronę i to jest fajne. To znaczy ja przekręcam ekran, a on się nie przekręca. W bok, do góry nogami, wszystkie strony działają. Czyli nie działają. Czyli jest ciągle równo pomimo przekręcania. Rozumiecie?
A na telefonie nie chciał się przekręcić do góry nogami, to znaczy w bok go przekręcam, a on się nie przekręca, czyli jest równo, a do góry nogami się nie przekręca, czyli przekręca, czyli jest do góry nogami, czyli nie jest równo. Rozumiecie?
A było mi to bardzo potrzebne, bo wtyczka do ładowania była od góry, a ja chciałem od dołu, bo tak jest wygodniej w samochodzie. Opieprzyłem wszystkich programistów, jakich znam, że to obciach. No ale w końcu sobie zainstalowałem specjalną apkę na telefon, która przekręca ekran do woli - jak w tablecie. Czyli jak nie kręcić to jest równo. No i go przekręciłem do góry nogami i jadę samochodem bardzo zadowolony - z kablem zwisającym w dół, a nie sterczącym do góry. Rozumiecie?
A potem wysiadłem, schowałem telefon do kieszeni i idę ulicą. A tu ktoś dzwoni. Więc odbieram telefon i nic nie słyszą - zgłośniłem na maksa i słyszę jak przez mgłę. Już chciałem znów opieprzyć wszystkich programistów, którzy nie potrafią zgłośnienia oprogramować, kiedy skojarzyłem, że gadam do głośnika, a słucham mikrofonu, a zgłośnienie to ściszenie, bo mam telefon do góry nogami. Czyli telefon jest do góry nogami, choć wygląda równo. Rozumiecie?
Ja sobie w końcu poradziłem, ale przeciętny user by dzwonił z reklamacją, że się głośnik popsuł i byłby podwójnie wkurzony, bo musiałby dzwonić z pożyczonego. A jakby pożyczony też miał apkę przekręcającą ekran do góry nogami, to by był wkurzony potrójnie. To zablokowanie przekręcania ekranu telefonu ma więc sens. Utrudnia życie niektórym ludziom, ale ułatwia pracę pomocy technicznej. Rozumiecie?
Więc cokolwiek nam się zdarzy, a uznamy to za głupie, też ma pewnie jakiś sens, tylko musimy poczekać na sytuacje, kiedy to się okaże zbawienne.

Grzegorz GPS Świderski


Sprawy gówno warte  <- poprzednia notka
następna notka -> Czy każde zabicie jest złe?

Tagi: gps65, sens, technologia, komórki, dół, góra, prawo, lewo
GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie