GPS GPS
696
BLOG

Forum Janusza Korwin-Mikke

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 28
Motto: "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?" - Szatniarz z "Misia"
Zawsze byłem sympatykiem Janusza Korwin-Mikke (JKM), członkiem UPR-u i propagowałem poglądy zgodne z poglądami JKM. Ucieszyłem się, gdy otworzył swój portal i forum gdzie można było szczegółowo wgryzać się w UPR-owskie poglądy, polemizować i dyskutować na tematy poruszane przez JKM. Zapisałem się więc na forum dyskusyjne i toczyłem tam bardzo ciekawe polemiki. Niestety po kilku miesiącach, znienacka, bez powodu, administratorka tego forum, Agata Rymaszewska, mnie wyrzuciła, co opisałem tu: "Chytry dwa razy traci". Wyrzucenie polegało na tym, że nie mogłem się zalogować na moje konto, czyli nie mogłem nie tylko pisać na forum, ale skorzystać z wszelkich innych funkcji, np. z możliwości usunięcia moich komentarzy.
Po wymianie kilku maili, w których bezskutecznie prosiłem o wskazanie konkretnego punktu regulaminu, który złamałem i konkretnej treści mojego komentarza, łamiącego ten punkt, zdecydowałem, że nie chcę uczestniczyć w tak prowadzonym forum i zażądałem usunięcia mojego konta wraz z wszystkimi moimi komentarzami. Wywiązała się taka wymiana zdań w mailach:
Ja: Proszę o usunięcie mojego konta: gps65 i wszystkich moich wpisów na forum JKM.
Agata Rymaszewska:Konto zostało usunięte.
Ja: Ale nie usunięto moich komentarzy – żądam usunięcia ich wszystkich.
Agata Rymaszewska: Nie ma Pańskich komentarzy bo nie ma Pańskiego konta już.
Ja: Nie ma konta, ale komentarze są – zniknięcie podpisu nie likwiduje własności – to są nadal moje komentarze i żądam ich usunięcia!
Agata Rymaszewska: Na jakiej podstawie?
Ja: Na takiej podstawie, że to są moje komentarze.
Agata Rymaszewska: Już nie - usunięto Pańskie konto - są przynależne do Anonimowego użytkownika. Przy wpisywaniu komentarzy ma Pan prawo jej usunąć sam - o ile Pan tego nie zrobi - komentarze zostają jako część portalu.
Ja: W Waszym regulaminie jest taki punkt:
"4. Właściciel serwisu nie ma wpływu na umieszczane informacje oraz opinie, dlatego też serwis nie ponosi za nie odpowiedzialności. Odpowiedzialność za każdą wiadomość umieszczaną na stronie ponosi jej Autor (komentarze i wpisy na forum prezentują wyłącznie opinie osób odwiedzających serwis!)"
A więc jest Wam znane pojęcie Autora i odpowiedzialności. Ja jestem Autorem moich komentarzy, ja za nie ponoszę odpowiedzialność i ja żądam ich usunięcia.
Agata Rymaszewska: Ja wiem co jest napisane w serwisie - nie musi mi Pan cytować - dziękuję. Tak jest napisane - serwis nie ponosi za nie odpowiedzialności. Jednakże aby być Autorem posta trzeba jeszcze mieć konto prawda? Bez konta nie jest się posiadaczem żadnego wpisu.
Ja: To kto odpowiada karnie, gdy się okaże, że któryś mój komentarz łamie prawo?
Agata Rymaszewska: Nikt - serwis nie ponosi odpowiedzialności za wpisy umieszczone na portalu.
Ja: Czyli można bezkarnie umieszczać w serwisie treści łamiące prawo, tak?
Agata Rymaszewska: Nie - użytkownik odpowiada za swoje posty - portal zaś nie odpowiada za posty użytkownika. Posty użytkowników anonimowych o ile łamią prawo są przez administrację usuwane.
Ja: Powtarzam: żądam usunięcia moich komentarzy! Czekam z tym do końca tygodnia, a potem zgłoszę moje żądanie do Janusz Korwin-Mikkego.
Agata Rymaszewska: Nie musi Pan czekać - Pańskie żądania są Panu JKM oraz całej ekipie portalu znane na bieżąco.
Fajną sobie JKM znalazł współpracowniczkę, nie?
 
Grzegorz GPS Świderski

następna notka -> Chodzi o pieprzenie!

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości