GPS GPS
136
BLOG

Jak to możliwe, że członkowie komisji śledczej się widzą?

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 11
Obejrzałem sobie właśnie w Google Analytics statystyki mojego bloga i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu okazało się, że w ostatnim okresie najwięcej odwiedzin miała notka dotycząca testu kompetencji członka komisji śledczej. Czyli zagadki są fajne. No to mam następną:
W sejmie stoi dwóch członków komisji śledczej i są zwróceni w przeciwnych kierunkach: jeden stoi skierowany na wschód, a drugi na zachód. Stoją na środku pustej sali i żadne lustro czy jakikolwiek przedmiot odbijający światło nie znajduje się w pobliżu. Stoją w bezruchu, głowy mają na wprost i ich nie odwracają. Mimo to doskonale się widzą na wzajem. Jak to możliwe? 
 
Grzegorz GPS Świderski

Nieśmiertelność duszy <- poprzednia notka

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości