GPS GPS
271
BLOG

Praczuk - Szumowiny

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 

Kiedy dziobię Twoje pole
Szepczesz cicho: "Mój dzięciole!"
 

Nie pędź chłopie tak do mety!
Zadbaj o rozkosz kobiety!
 

Musisz głową trochę ruszyć
Jeśli z dziewką pragniesz użyć!
 

Taka chłopa jest już rola!
Musi dziewce strzelać gola!
 

Kiedy w nim odkryła samca
Ciesząc się szeptała: "Kłamca!"
 

Nie wódź mnie na pokuszenie,
Jeśli potem rzekniesz, że nie!
 

Nie wyprzedzi go Kubica
Gdy za metę jest spódnica!
 

Noc minęła mu spokojnie,
Chociaż wolałby upojnie!
 

O czym kogut słonku śpiewa?
Że sześć razy kurkę miewa!
 

Dała chłopu wolne dłonie.
Niechaj szybko nie ochłonie!
 

Gdy przechodzi przez jej próg
Nagle mu twardnieje róg!
 

Świat się kręci wokół Słońca?
Męski - wokół pleców końca!
 

Kiedy w tobie miecz swój mieszczę,
Hołd oddaję czy bezczeszczę?
 

Ech, kobieca droga mleczna
Męskich westchnień rzecz odwieczna!
 

Słońce to jest centrum świata!
Chłop za baby centrum lata!
 

Pocałował śliczną rączkę,
Potem marzeń miał gorączkę!
 

Jak bym Ciebie reklamował?
"Bym go z Ciebie nie wyjmował!"
 

Czy nie przyszła Ci ochota,
By sterować nim...  ...z pilota?
 

"Huston, mamy problem!" - rzekła
Kiedy sztywność mu uciekła.
 

Gdy go łykasz, chowaj ząbki,
By nie pogryźć jego trąbki!
 

-Czy smakuje Ci winniczek?
-Tak, wypycha mój policzek!
 

Między bajki włóż gadanie,
Że na serek on Ci wstanie!
 

Chcesz go ujrzeć w pełnej krasie?
To załatwić jakoś da się!
 

"Ślimak, ślimak..." - rymowanka.
Gdy wystawi nie masz wianka!
 

Przed lusterkiem zbyt krytyczna!
A dla chłopa jesteś śliczna!
 

Miło kiedy dziewka zdrowa
Przed chłopakiem nic nie chowa!
 

Nie istotne czy masz wianek!
Ważne czy chce Ciebie Janek!
 

Jest pretekstem zupa słona
Gdy mu brak kobiety łona!
 

Czemu owca dzwonek nosi?
Daje znak, że wilka prosi.
 

Gdy dziewczyna ściąga dresy
Ukazuje swe magnesy!
 

Żaden facet nie narzeka
Gdy dziewczyna chętna czeka.
 

Masz szczegóły niżej brody,
Które warte wieszcza ody!
 

Chcesz się przejrzeć? Wyrzuć lustro!
W moich oczach jesteś bóstwo!
 

Tak jak osioł dostał w żłobie,
Tak się czuję dziewko w Tobie!
Tu mnie kusi, tam mnie nęci...
Z głodu chyba mi się skręci!
 
 

Bizantyjska Unia Europejska <- poprzednia notka
następna notka -> Karykatury Mahometa

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości