GPS GPS
790
BLOG

Prawo i lewo

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Na końcu mojej starej notki: lewa czy prawa dałem zagadkę, którą teraz chciałbym powtórzyć w ramach zagadkowego czasopisma:

Dlaczego lustro zamienia prawą stronę z lewą, a nie zamienia góry z dołem?

I jeszcze mam takie pytanie: Ziemia się kręci w lewo, czy w prawo?

Podobno najlepszy sposób nauczenia się odróżniania prawej ręki od lewej jest spojrzeć na stopy - prawa ręka to będzie ta ręka, która jest po stronie tej stopy, która ma duży paluch po lewej stronie. Czy ktoś zna lepsze sposoby?


Karykatury Mahometa <- poprzednia notka
następna notka -> Żeglarski konkubinat

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości