GPS GPS
736
BLOG

Ulica Czytelnicza

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Powstał właśnie nowy, bardzo fajny i ciekawy portal dla czytelników książek: Ulica Czytelnicza. Współtworzy go między innymi mój kolega Krzysztof Sokołowski, tłumacz literatury, więc mogę te strony polecić, gwarantując, że są i będą bardzo ciekawe, mimo, że jeszcze wszystkiego nie przeczytałem.

On ma tam swojego bloga: Lapsus calami, o którym sam pisze tak:

Ani na stronie, ani w tekstach na niej zamieszczonych, ani w blogu nie będzie słowa o Ważnych Sprawach Wagi Państwowej, Międzynarodowej a kto wie, czy nie Wszechświatowej. Na razie wszystko to jest "wersją beta", pełną literówek, niepolinkowaną i pozbawioną materiału graficznego, ale to się będzie stopniowo zmieniać. Całość robiona jest "po godzinach" i nikt na tym nigdy nie zarobi nawet na słoną wodę :-)

Piszę wyłącznie o książkach. Jako takich. A jak nie takich to jakich? I dlaczego?

Moją ambicją jest stworzenie na Internecie, z którego jak wszyscy muszę korzystać miejsca, w którym można od Internetu odpocząć i nabrać perspektywy.”

A przy okazji polecam wszystkim ten tekst innego autora: Polacy nie czytają książek? I co z tego?

A na koniec przesyłam aforyzm innego mojego kolegi, pisarza, Adama Pietrasiewicza: „Ponad połowa Polaków nie czyta książek! Ja mogę powiedzieć jeszcze więcej! Ponad 95% Polaków nie pisze książek!

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości