GPS GPS
928
BLOG

Zabilibyście mi syna?

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 18

Nie chciałbym by mi zabili syna, bo ja jestem zły, a Wy?

2011:

„…Śmierć najmłodszego syna libijskiego dyktatora wywołała natomiast euforię w obozie powstańców. Bojownicy wznosili radosne okrzyki i strzelali w powietrze. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w wyniku ataku NATO Kadafi stracił swego syna - powiedział pułkownik Ahmed Omar Bani, przedstawiciel władz powstańczych…

1109:

„…Zagroził wręcz, że ci, którzy poddadzą twierdzę, zostaną powieszeni lub ukrzyżowani. Wówczas król niemiecki, łamiąc warunki umowy, kazał przywiązać zakładników do machin oblężniczych w przekonaniu, że obrońcy nie odważą się do nich strzelać. Jednak beznadziejne położenie załogi grodu sprawiło, że "grodzianie nie oszczędzali własnych synów i krewnych bardziej więcej niż Niemców i Czechów"…

Czy to ci sami Niemcy, co wtedy, czy inni Niemcy? Czy my jesteśmy Niemcami? Czy my jesteśmy razem z tymi Niemcami? Zabilibyście syna, albo wnuka kogoś, kogo uważacie za wroga? Zabilibyście syna Niemca, który zgwałcił Waszą matkę?

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka