GPS GPS
398
BLOG

Porażka

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 2

Póki co prawica będzie w najbliższej kampanii wyborczej reprezentowana przez trzy partie: Unię Polityki Realnej, Kongres Nowej Prawicy i Prawicę Rzeczpospolitej. Reszta to lewica.

Nie ma co kryć. Niestety w prawyborach internetowych poniosłem porażkę. Właśnie wyszedłem na zero - mam 124 głosy za i 124 przeciw. I wszystko wskazuje na to, że będę schodzić z poparciem na minus. Tymczasem w moim okręgu do Sejmu Prawybory.net zostały zdominowane przez socjaldemokratki z partii „Elektorat”, które mają już ponad 300 głosów poparcia na plus. Oznacza to, że czytelnicy Nowego Ekranu i portalu Prawybory.net nie akceptują mojego wolnościowego programu, najwyraźniej wolną socjaldemokrację.

Trudno, taka wola internatów, więc zamordyzm będzie się w Polsce rozwijał, socjaldemokraci z PiS, PO, SLD i PSL-u, czy partii „Elektorat” będą nas zniewalać, Polska będzie się pogrążać w biedzie i syfie, nasza tradycyjna cywilizacja łacińska upadnie. Jeśli Polacy tego chcą to tak będzie.

To nie znaczy, że się poddaję. Nadal uważam, że jest nadzieja dla naszej cywilizacji, nadal wierzę w to, że się w końcu wyzwolimy spod socjaldemokratycznej niewoli. Ale najwyraźniej portal Prawybory.net w tym nie pomoże, bo ostro skręcił na lewo. Partia „Elektorat”, która zdominowała ten portal mogłaby śmiało wejść do SLD, bo niczym się od SLD nie różni.

Uważam, że inicjatywa Nowego Ekranu poniosła klęskę. Tak to wygląda z mojego punktu widzenia. Bo ja liczyłem na to, że na Prawybory.net zgłosi się więcej wolnościowców, libertarian, konserwatystów, konserwatywnych liberałów, narodowców i ogólnie prawicowców. A tymczasem portal ten zdominowała lewica. Być może dla organizatorów nie jest to klęska, bo taka lewacka partia jak najbardziej może wejść w koalicję z PiS, która jest przecież partią centrolewicową (tak samo jak PO – ich programy co do fundamentów ideowych są identyczne).

Póki co prawica będzie w najbliższej kampanii wyborczej reprezentowana przez trzy partie: Unię Polityki Realnej, Kongres Nowej Prawicy i Prawicę Rzeczpospolitej. Reszta to lewica, w tym Prawybory.net.


Porównywanie <- poprzednia notka
następna notka -> Konserwatywni liberałowie

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka