GPS GPS
317
BLOG

Karta Praw Podstawowych

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 2
Napisałem kiedyś krytykę praw człowieka: Prawa Człowieka. Zrobiłem też krótkie komentarze do tych praw: Prawa człowieka - komentarze. Ale udało mi się też przeczytać europejską Kartę Praw Podstawowych. I nawet mi się krytykować nie chce. Jeśli ktoś ten bełkot traktuje poważne, to należy go uznać za oszołoma.
Wiem, że nikomu nie będzie się chciało tego czytać, więc wybrałem fragmenty, które w pełni streszczają całość:
  • (...) Każdy ma prawo do nauki i dostępu do kształcenia zawodowego i ustawicznego. Prawo to obejmuje możliwość korzystania z bezpłatnej nauki obowiązkowej. (...)
  • Wydalenia zbiorowe są zakazane. (...)
  • Zasada równości nie stanowi przeszkody w utrzymywaniu lub przyjmowaniu środków zapewniających specyficzne korzyści dla osób płci niedostatecznie reprezentowanej. (...)
  • Każde dziecko ma prawo do utrzymywania stałego, osobistego związku i bezpośredniego kontaktu z obojgiem rodziców, chyba że jest to sprzeczne z jego interesami. (...)
  • Każdy ma prawo dostępu do bezpłatnej usługi wyszukiwania miejsc pracy. (...)
 
Grzegorz GPS Świderski

Niewolnictwo pracy etatowej <- poprzednia notka

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka