GPS GPS
592
BLOG

Na kogo głosować?

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Odbywa się właśnie VI edycja konkursu na Blog Roku. Mój blog bierze w nim udział i dlatego należy wysyłać SMS-a z telefonu komórkowego polskiego operatora o treści: (...)na numer telefonu: (...) – a potem należy poprosić znajomych by zrobili to samo ze swoich telefonów. Z jednego telefonu można oddać tylko jeden głos, który kosztuje 1,23 zł.

Ale to mało. Można jeszcze z tych wszystkich telefonów oddać po jednym głosie na inne blogi w kategorii „Polityka i społeczeństwo”. Nie tylko można, ale trzeba, bo ważne jest to, by do pierwszej dziesiątki dostały się najfajniejsze blogi, nie?

Z innych blogów, które uczestniczą w konkursie są dwa, które systematycznie czytam i gwarantuję, że są ciekawe:

Przejrzałem też pozostałe blogi i uważam, że warte uwagi i oddania głosu są następujące:
Innych kategorii nie chce mi się na razie przeglądać, ale w kategorii „Kultura” polecam:

Spróbuję nawet wytypować kto wygra w tej politycznej kategorii, czyli kogo wybierze MO. Otóż wygra Magda Figurska, czego jej oczywiście życzę. Zakład?

Ale kluczowy będzie następny etap, czyli wybór bloga blogerów, którego w tym roku nie wybiorą blogerzy, ale jury. Ważne, by jury nie miało wtedy politycznie poprawnego wyboru!

 


Jak działa meaconing? <- poprzednia notka
następna notka -> Ruscy dzielą i rządzą

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości