GPS GPS
750
BLOG

Konkurs na najlepszy tekst Salonu24 w 2010 roku

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 9

Właśnie Igor Janke, szef Salonu24, ogłosił konkurs na najlepszy tekst w 2010 roku. Administracja Salonu24 wyselekcjonowała teksty, na które należy głosować. Ku mojemu zaskoczeniu w konkursie biorą udział moje dwa teksty. Ale co ciekawe nie w kategorii „polityka”!

Ja głównie piszę o polityce, nawet w tekstach na inne tematy przemycam treści polityczne. To co uważam za najważniejsze, teksty, które sam najwyżej cenię umieściłem po prawej stronie pod moją karykaturą na stałe – by je zobaczyć trzeba kliknąć na tekst: „Rozwiń więcej…”. Ale w konkursie biorę udział:

Oczywiście obie notki polecam i proszę moich czytelników by na nie głosowali.

Ale ten tekst: „Socjaldemokracja” to w istocie notka polityczna - chciałem w niej pokazać, że jestem przeciwny wszystkim punktom programu socjaldemokratycznego, który zdominował moje państwo, całą Europę, świat i jest destrukcyjny dla naszej cywilizacji łacińskiej. Notką tą chciałem pokazać, że w nie ma w Polsce żadnego istotnego sporu politycznego, nie ma sporu między PO a PiS-em, wszystkie parlamentarne partie w Polsce solidarnie realizują program socjaldemokratyczny i dlatego mamy takie złe państwo.

Głosujcie więc na mój tekst, bo może dotrze to do większej ilości czytelników i wreszcie większość zrozumie, że państwo Polskie wymaga fundamentalnych reform, wymaga zmiany podstawowych paradygmatów cywilizacyjnych jakimi się kieruje, potrzebuje odwrotu od destrukcyjnej, niewolniczej cywilizacji socjaldemokratycznej, czyli mieszaniny bizantynizmu z turańskością i powrotu do dawnych, starych, dobrych zasad cywilizacji łacińskiej!

Aby oddać głos na moje notki należy wejść na dwie strony konkursowe:„kultura” i „ekonomia i biznes” i wybrać moje notki w ankiecie po prawej stronie.
 

Trajk czy Trajka? <- poprzednia notka
następna notka -> Jestem-nominowany!

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka