GPS GPS
485
BLOG

Liberalna prowokacja

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 1

Moja poprzednia notka: Korupcyjny socjaldemokratyzm to była prowokacja.

Oczywiście w pełni się zgadzam z tym, co w tej notce jest napisane – ona idealnie odzwierciedla moje poglądy. Ale ja miałem jakieś 2% udziału w jej treści. Ta notka to przeróbką innej notki, innego autora.

Chciałem tym sprowokować czytelników do myślenia. To był tylko pierwszy etap tego procesu myślowego, do którego chce Was sprowokować. Teraz będzie drugi etap...

...ciąg dalszy jest tu:

Liberalna prowokacja


Korupcyjny socjaldemokratyzm <- poprzednia notka
następna notka -> Proroczo o Nicponiu

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka