GPS GPS
167
BLOG

Podziękowania dla "Ć" i "Ó"

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, których nazwiska zaczynają się na "Ć" i "Ó", którzy wsparli mnie w konkursie na blog roku 2009, mimo, że nawet nie czytają mojego bloga! Dzięki Waszej pomocy udało mi się zająć 8 miejsce i przejść do następnego etapu! Wasze głosy były szczególnie ważne, bo głosy czytelników, którzy mnie lubią od dawna, by nie wystarczyły.

Chciałbym również bardzo podziękować panu Januszowi Korwin-Mikke, który polecił mój blog na swoim blogu  podając tam bezpośredni link do mojego bloga, mimo, że wcześniej kazał wywalić mnie ze swojego forum dyskusyjnego za to, że podałem link do swojego bloga.

Ponieważ uczestniczę dalej w konkursie, to proszę wszystkich, którzy wcześniej wysłali SMS-em głos na mój blog, o ponowne głosowanie i wysłanie jeszcze jednego SMS-a jako głos w ostatnim etapie. Koszt SMS-a to 1 zł plus 22 gr. VAT i będzie to przeznaczone na obozy rehabilitacyjne dla niepełnosprawnych osób, a nie na zyski ITI. Aby zagłosować na mój blog należy wysłać SMS-a z telefonu komórkowego polskiego operatora o treści: (...) na numer telefonu:  (...)Dziękuję wszystkim za głosy!

Sprostowanie: na cele charytatywne pójdzie 0,41 zł, operator telefoni komórkowej dostanie 0,50 zł, do operatora systemu SMS premium pójdzie 0,09 zł, a do pana ministra Rostowskiego pójdzie 0,22 zł.


następna notka -> Umiarkowanie

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości