GPS GPS
285
BLOG

Kultura i ekonomia

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Trafiło się, że w konkursie na  najlepszy tekst w 2010 roku w Salonie24 są dwie moje notki - w dziale kultura:  Kostka Rubika, a w dziale  ekonomia i biznesSocjaldemokracja. Jutro konkurs się zakończy i się okaże kto wygra.
Słusznym jest, że w kulturze wygra coryllus z Rodziewiczówną, a w ekonomii t-rex o ziemiaństwie. Ale moje notki mogłyby mieć drugie miejsca, nie? No to czemu nie głosujecie? Wystarczy tylko kliknąć!
Aby oddać głos na moje teksty nie trzeba się logować do Salonu24, nie trzeba mieć tu konta – należy tylko wejść na dwie strony konkursowe: kultura i ekonomia i biznes i wybrać moje notki w ankiecie po prawej stronie (gdy ktoś już raz głosował, to mu się ankieta nie pojawi).
Jeśli chodzi o kulturę, to mam lepsze notki, które by na pewno wygrały np.: krytyka weekendu, albo o sraniu, czy wiatrakowce - a może GO by wygrało? E.. nie, wygrałoby obnażanie sromu na 8 marca. Jeśli kostka Rubika może być kulturą, to te wszystkie notki też, nie?
Z polityki to wygrałyby wzorce wolności, albo patriotyzm partyjny, a już na pewno: 15 argumentów za karą śmierci po czesku lub Ciemnogród. A o ekonomii to nic ciekawego nie mam.
Ale największym hitem mojego bloga, czyli najbardziej poczytną notkę jest: Kiedy zaczął się XXI wiek? – tylko jaka to by była kategoria?
 

 

Grzegorz GPS Świderski

Kara śmierci to prawo naturalne <- poprzednia notka

następna notka -> Zwierzęta

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości